Pages

Saturday 9 February 2013

MENANG PERADUAN

MENANG PERADUAN DARI SINGER. Horeeyyy...

Syukur.. Tidak pernah mimpi akan menang sebarang peraduan.( angan2 sikit sja ada la..hahaa) Sebab sya mengikuti mana-mana peraduan tidak akan meletakan harapan untuk menang. klu menang itulah REZEKI namanya...



Sekitar Oktober 2012, sya join peraduan yang singer adakan sempena Karnival Digital mereka. Dapat info mengenai peraduan ni melalui ikalan dari TV. Mudah dan senang saja join peraduan ni, just LIKED Facebook page singer, kemudian ikut arahan. Saya join peraduan itu kerana hadiah yang ditawarkan merupakan Kamera Canon EOS 650D, bagi tempat pertama. Kebetulan masa tu sya sedang bajet nak beli kamera tu...kalu menang, "tdk payah beli guna RM sendiri", YEHY!

Sebulan kemudian, pemenang telah diumumkan oleh pihak Singer, dan sya adalah salah satu pemenang itu. I AM HAPPY. Wah..sangat tidak percaya dan surprised sa pemenant bagi tempat pertama dan hadiahnya ialah...Kamera idaman ku. CANON EOS 650D KITII.. Impian jadi kenyataan, first time menang peraduan, then terus dapat kamera tu. TERIMA KASIH SINGER..


Hadiah bagi peraduan bagi Bulan Oktober diadakan Bangunan Singer, Petaling Jaya, Kuala Lumpur. Terima kasih SINGER.. Terima kasih juga kepada pemberi Sponser Tiket ke KL..
KAMERA KU, KAMERA KAMU JUGA ♥♥



0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr